YamP

Lifeline (Original Mix) - BT、Senadee、Dragon、JONTRON

小豆之家:

In all this time you're there
一直以来你都在这
Behind me
默默地守候在我身后

Behind me
在我身后

I got a long way to go
前方的路依旧漫长

And I gotta learn everything
所以我不得不试着探悉一切
I need a heart that can
我需要一颗强大的内心
Beat through anything
足以震慑一切
I need a lifeline
我需要命中注定的你
I need a lifeline
我需要命中注定的你

Well I'm cold and I need you
当我寒冷时我需要你
To see what's happening
看清一切
If I could change it
如果我能够改变这一切
Well I would do anything
我愿意付出所有
You are my lifeline
你就是我的生命线
You are my lifeline
你就是我的生命线

Behind me
默默地守候在我身后

Say what you wanna say now
说吧 你还想说些什么
For this is the time for us
这个时刻为我们而生
I don't tread on your heart
我不想践踏你的心
For this is the reason you are
这就是你要的理由

I got a long way to go
前方的路依旧漫长
And I gotta learn everything
所以我不得不试着探悉一切
I need a heart that can
我需要一颗强大的内心
Beat through anything
足以震慑一切
I need a lifeline
我需要命中注定的你
I need a lifeline
我需要命中注定的你

Well I'm cold and I need you
当我寒冷时我需要你
To see what's happening
看清一切
If I could change it
如果我能够改变这一切
Well I would do anything
我愿意付出所有
You are my lifeline
你就是我的生命线
You are my lifeline
你就是我的生命线

I got a long way to go
前方的路依旧漫长
And I gotta learn everything
所以我不得不试着探悉一切
I need a heart that can
我需要一颗强大的内心
Beat through anything
足以震慑一切
I need a lifeline
我需要命中注定的你
I need a lifeline
我需要命中注定的你

Well I'm cold and I need you
当我寒冷时我需要你
To see what's happening
看清一切
If I could change it
如果我能够改变这一切
Well I would do anything
我愿意付出所有
You are my lifeline
你就是我的生命线
You are my lifeline
你就是我的生命线

My conscience steps aside
我的意识逐渐模糊
'Cause she's waiting in the back
因为她在我身后默默守候
And she won't come out
却又隐藏她自己
'Til I've fallen of the tracks
直到我在舞厅中堕落自己
Things she says nobody else says to me
她告诉了我别人未曾对我说过的话

And I warm myself, so down
低落情绪中我试着振作自己
And I wonder what to do
虽然我不知如何是好
A long way, I'd never
面对一条从未涉足的长路
I need a lifeline, sure
我需要命中注定的你 是的
But I got no fear inside of me
但我内心深处不再畏惧

I got a long way to go
前方的路依旧漫长
And I gotta learn everything
所以我不得不试着探悉一切
I need a heart that can
我需要一颗强大的内心
Beat through anything
足以震慑一切
I need a lifeline
我需要命中注定的你
I need a lifeline
我需要命中注定的你

Well I'm cold and I need you
当我寒冷时我需要你
To see what's happening
看清一切
If I could change it
如果我能够改变这一切
Well I would do anything
我愿意付出所有
You are my lifeline
你就是我的生命线
You are my lifeline
你就是我的生命线

Ooh ooh ooh ooh ooh ooh
哦 哦 喔哦哦 哦 哦 喔哦哦
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh
哦 哦 喔哦哦 哦 哦 喔哦哦
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh
哦 哦 喔哦哦 哦 哦 喔哦哦
Ooh ooh ooh ooh ooh lifeline
哦 哦 喔哦哦 哦 哦 生命线

Lifeline
生命线

Ooh ooh ooh ooh ooh
哦 哦 哦 哦 哦
Ooh ooh ooh ooh ooh
哦 哦 哦 哦 哦
Ooh ooh ooh ooh ooh
哦 哦 哦 哦 哦
Ooh ooh ooh ooh ooh lifeline
哦 哦 哦 哦 哦 生命线

Long way to go
前路茫茫
And I gotta learn everything
所以我不得不试着探悉一切
I need a heart that can
我需要一颗强大的内心
Beat through anything
足以震慑一切
I need a lifeline
我需要命中注定的你
I need a lifeline
我需要命中注定的你

Well I'm cold and I need you
当我寒冷时我需要你
To see what's happening
看清一切
If I could change it
如果我能够改变这一切
Well I would do anything
我愿意付出所有
You are my lifeline
你就是我的生命线
You are my lifeline
你就是我的生命线

I gotta long way to go
前方的路依旧漫长
And I gotta learn everything
所以我不得不试着探悉一切
I need a heart that can
我需要一颗强大的内心
Beat through anything
足以震慑一切
I need a lifeline
我需要命中注定的你
I need a lifeline
我需要命中注定的你

Well I'm cold and I need you
当我寒冷时我需要你
To see what's happening
看清一切
If I could change it
如果我能够改变这一切
Well I would do anything
我愿意付出所有
You are my lifeline
你就是我的生命线
You are my lifeline
你就是我的生命线

小豆之家敬上!

评论

热度(14)